L I N G O

עוד שניה זה מגיע

בניית תפריט דיגיטלי - לינגו בניית אתרים איכותיים ונגישים

בניית תפריט דיגיטלי

24 באוגוסט 2019 linadmin Comments Off

בעלי עסקים מחפשים כל הזמן דרכים לשפר את העסק, ליעל תהליכים ולהוזיל עלויות. גם מסעדה היא עסק לכל דבר, גם בעלי מסעדות מחפשים דרכים לשפר את המכירות, להוזיל את עלות כח האדם מבלי לוותר על איכות האוכל. כאן נכנס לתמונה תפריט דיגיטלי.

גם לך יכול להיות כזה

מהו תפריט דיגיטלי? 

תחת ההגדרה של תפריט דיגיטלי למסעדה תוכלו למצוא כמה מוצרים בעצם, החל מ QR קוד שסריקתו תחליף את הצורך שלכם בתפריט נייר ותציג את תפריט במסעדה על הנייד של הלקוח. ועד גרסאות משודרגות יותר שיאפשרו לכם לבצע הזמנה דרך אפליקציה, ללא צורך בפניה למלצר או קופאי. את המוצר ניתן להתאים לצרכי בעל המסעדה ולתת מענה מדויק לצרכים שלו.

יתרונות התפריט הדיגיטלי

אפילו גרסתו הבסיסית של התפריט הדיגיטלי, דהינו תפריט קטנטן, שמוצב על שולחן במסעדה שלכם ומכיל רק QR קוד, חוסך לכם הדפסות חוזרות ונשנות של תפריטים במידה והחלטתם להוסיף או להוריד מנה. כבר אין צורך שהמלצר ישנן את המנות המיוחדות, הרי הן יופיעו על מסך הטלפון הנייד של הלקוח ברגע שהוא יפתח את התפריט. כך הליך ההזמנה והשאלות למלצר הופך לקצר יותר, והמלצר שלכם יכול לטפל ביותר לקוחות בעת ובעונה אחת.
כמובן על מנת להשיג את מירב היתרונות הטכנולוגיים, גם בעל המסעדה צריך להשקיע מזמנו ולספק תמונות עדכניות ומקצועיות של המנות. תפריט דיגיטלי בסיסי לא חייב להיות עם תמונות, אך כבר מזמן הוכח, כי סועדים מעוניינים לא רק לדעת ממה מורכבת המנה, אלא הם רוצים איך המנה נראית, מה גודלה, צורת ההגשה ועוד. תמונות מקצועיות גורמות לגידול בהזמנות.

בגרסותיו היותר מתקדמות התפריט הדיגיטלי יכול ממש להחליף את המלצר והלקוח יכול לבצע את כל ההזמנה בכמה קליקים קצרים בנייד שלו. עניין הסליקה יכול להיות קצת מאתגר, אבל לא מעט אפליקציות מאפשרות לא רק לבצע את ההזמנה באופן עצמאי, אלא גם התשלום יכול להתבצע באופן עצמאי.

השקעה ראשונית בתפריט דיגיטלי מתקדם אכן חוסכת לא מעט כסף לטווח ארוך, אך בעת בחינת ספק להכנת התפריט הדיגיטלי אתם חייבים לקחת בחשבון את קלות עדכון התפריט. כל מסעדה בוחנת באופן מתמיד את התפריט שלה ומשנה אותו, אם פלטפורמת התפריט הדיגיטלי שלכם מאפשרת לעשות את השינוים באופן עצמאי, ואתם יודעים שתתמידו בעניין במידת הצורך, לכו על אפשרות זו. אבל אם אתם אינכם אנשים טכניים וכל שינוי כזה חייב להיעשות ע"י איש מקצוע בחרו ספק שמציע חבילת שירות הכוללת שינויים.

יש לא מעט חברות שמאפשרות הכנת תפריט זמני, לתקופת ניסיון של 30 יום. אם אתם לא בטוחים שזה האפשרות הטובה עבורכם, בחנו אותה במשך חודש ללא עלות והחליטו לפני שאתם מתחייבים.