L I N G O

עוד שניה זה מגיע

הצלחה עסקית בדיגיטל - לינגו בניית אתרים איכותיים ונגישים

הצלחה עסקית בדיגיטל

9 באוקטובר 2021 linadmin Comments Off

נוכחות דיגיטלית של עסק היא כיום מטרה לכל דבר עבור עסקים מכל ענפי המשק. גם בעלי עסקים וותיקים שצברו מוניטין ובנו הצלחה עוד לפני עידן האינטרנט – מבינים כיום שאתר מקצועי ומעוצב, המכיל תוכן איכותי שמתחדש כל הזמן – הוא בגדר חובה, בין אם מדובר באתר תדמית או בחנות וירטואלית, שמהווה חלק מהכנסות העסק. כאשר מדובר בעסקים שמציעים שירותים שאינם פיזיים, נושא הנוכחות הדיגיטלית והעצמת המוניטין ברשת חשוב עוד יותר.

כיצד אתר אינטרנט יכול לסייע לעסקים שאינם מציעים סחורה פיזית?

עסקים שהכנסותיהם מבוססות על מכירת סחורה וטובין, יכולים להסתייע בחנויות אינטרנטיות שיכילו את מוצרי החברה וגלריית תמונות עשירה. המטרה במקרים כאלה היא להמחיש ללקוחות את המוצר שהם עומדים לרכוש, שהוא מוצר פיזי הלכה למעשה. לעומת זאת עסקים שמעניקים שירות מסוג אחר כגון מיקור חוץ הייטק או סיוע טכנולוגי שאינו בא לידי ביטוי בסחורה של ממש שניתן לרכוש, אלא בתוכנות, אפליקציות או תמיכה טכנית מרחוק –זקוקים להמחשה גרפית אחרת. המחשה דיגיטלית שאינה מסתמכת על תמונות בלבד אלא על שילוב בין גרפיקה, תוכן מדויק ויכולת להעביר בצורה הטובה ביותר את השירות  שהלקוחות הפוטנציאליים ירצו לרכוש מבית העסק הספציפי הזה.

כיצד בונים אתר שיצליח בעולם הדיגיטל?

מחקר מעמיק הוא ההתחלה של בניית יסודות חזקים, עבור כל אתר אינטרנט עסקי באשר הוא. המחקר צריך להתייחס לכל הגורמים, היכולים לתרום להצלחתו הדיגיטלית של העסק – כלומר אפיון קהל היעד, בחינת המתחרים, בדיקה של האתרים שלהם לחיוב ולשלילה, יצירת אסטרטגיית שיווק ופרסום ברשת והעלאת האתר לאוויר.

איזה תפקיד יש לעיצוב האתר ולתוכן שבו – להצלחה העסקית?

לתוכן של האתר, לרבות הטקסטים המופיעים בתוכו, סרטוני הוידאו, הגרפיקה, עיצוב הכפתורים ולכל חלק וחלק שבו, יש חלק קריטי ביכולות ההמרה של הגולשים הפוטנציאליים. חשוב במיוחד לרדת עד לפרטים הקטנים ביותר, על פי האפיון הראשוני של קהל היעד אליו מתכוונים לפנות, כדי לייצר עבור כל גולש את חווית המשתמש האולטימטיבית.

האתר צריך להיות מעניין, רלוונטי, להכיל תוכן חדשני ומתחדש ולהניע לפעולה. תהליך ההנעה יכול להיבנות אחרת אצל כל גולש והסיבה המרכזית שבגללה הוא יבחר לרכוש שירות מסוים מאותו העסק, בעיקר כשהשירות עצמו איננו פיזי, יכולה להשתנות בין לקוח פוטנציאלי מסוים לבין אחר.

למה כדאי לפנות לחברת בניית אתרים מקצועית?

כאשר "מעניקים את המפתחות" של בניית האתר, שהוא למעשה כרטיס ביקור דיגיטלי של העסק, לבעל מקצוע – חשוב לבחור במי שיידע לעשות זאת בצורה המקצועית ביותר, החל מתהליך המחקר, האיפיון והעיצוב ועד לבניית הממשק עצמו, בחינת הביצועים של האתר וקידומו ברשת. כאשר בעל עסק עושה את צעדיו הראשונים בפלטפורמה האינטרנטית ומעוניין לייצר נוכחות דיגיטלית שתביא לו הצלחה עסקית אמיתית, הוא חייב לדעת שיש לו על מי לסמוך וממי הוא יכול לקבל מעטפת שלמה של שירות.