לינגו הוקמה ב-2004 ומאז מלווה עשרות עסקים, חברות וארגונים מוסדיים.
כשהתחלנו, האינטרנט המהיר בישראל עוד היה בחיתוליו והטכנולוגיה לא היתה נוחה ויעילה כפי שהיא כיום. גם שיטות הפרסום והשיווק הדיגיטלי היו מוגבלות ומועטות.
המצב אילץ אותנו להתמודד עם בעיות לוגיות מורכבות ולבצע התאמות רבות כדי להתמודד הכלים המועטים וחוסר הטכנולוגיה שהיו אז.
עם השנים, התפתחנו וגדלנו יחד עם הטכנולוגיה, נחשפנו לתחומים נוספים, למדנו המון ופיתחנו מערכות ושיטות חדשות.
- השנים הראשונות השרישו בנו את היכולת למצוא יש מאין וללמוד כל יום מחדש דברים נוספים.
שיטת 6 השלבים שלנו
01
היכרות ותיחקור
כל פרויקט מתחיל בהיכרות מעמיקה עם הלקוח וצרכיו. אנחנו לומדים את תחום העיסוק של הלקוח, שואלים את השאלות הנכונות ומתעדים את התשובות. חומר המחקר מהווה את הבסיס לאפיון האתר או הקמפיינים והאסטרטגיה השיווקית.
02
תכנון ואפיון
המידע שאספנו בשלב המחקר מעובד לכדי אפיון כתוב של כלל הפונקציות שיהיו בקמפיינים הפרסומיים ובאתר האינטרנט. כל אגף ומחלקה מקבלים את היחס והביטוי המתאים להם, מתוך הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח והתקציב הנדרש.
03
עיצוב ממשק משתמש
אחרי שהחלטנו מהי האסטרטגיה, – מגיע השלב בו מתכננים היכן למקם כל פרט על המסך, תוך כדי חשיבה על נוחות ונגישות של הממשק למשתמשים, כך שיוכלו לבצע בקלות את הפעולה שרצו לעשות באתר או בדף הנחיתה.
04
עיצוב גרפי
הממשק הוא כמו שלד אפור של בית, עליו מלבישים עיצוב גרפי שנותן לו חיים! המעצבות המוכשרות שלנו מתאימות את הצבעים והסגנון. כל עסק והאפיון הויזואלי שלו. את העיצוב עובר לשלב הבא בו הוא מוטמע באתר
05
תכנות ופיתוח
זהו השלב המרכזי – הביצוע אל מול התכנון. בשלב זה בונים את האתר עצמו, מרכיבים את כל חלקי המנועים כדי שהמכונה הזו שנקראית "אתר אינטרנט" תעבוד חלק וביעילות מקסימלית
06
הרצה והשקה
אחרי שהכל מוכן אנחנו עושים בדיקות מקיפות, "מנקים פנאלים", "מיישרים קצוות" ומוודאים שהאתר מוכן לפעולה תקינה עבור הלקוח. יחד עם הלקוח אנחנו מכינים את אירוע ההשקה בו עולה האתר לאוויר
מה לקוחות מספרים עלינו?
עזיז בטו מנהל מסעדה
מסעדת דיאנא בנצרת היתה במשך שנים מוקד עליה לרגל קולינרי, אך מעולם לא קודמה באמצעים דיגיטליים. היום, כשאנחנו תחת חסותם של צוות לינגו, אפשר לראות שיפור משמעותי
ג. אביגור בעל חברה ליבוא ושיווק
אחרי בעיות רבות שהיו לנו באתר הראשון שלנו, הגענו ליניב וצחי ומיד הבנו שמדובר במקצוענים. הם הקשיבו לצרכים שלנו, טיפלו בתקלות באתר הקיים בזמן העבודה על האתר
עזרא מועלם מנכ"ל גן הפקאן
אנחנו עובדים עם יניב מלינגו כבר למעלה מ-4 שנים ומקדמים את גן האירועים שלנו במספר ערוצי דיגיטל. מאז שהתחלנו את הפעילות, אנו מקבלים יותר פניות לעסק ובהתאם,
Boris Tiomkin CEO & Founder
אנחנו עובדים עם יניב וצחי מלינגו כבר למעלה מעשור. הם מלווים אותנו בכל צרכי הדיגיטל של החברות השונות. החל מפיתוח ובניית אתרים, שיווק דיגיטלי והטמעת מערכת CRM