במשך השנים רבים שאלו אותנו - איך אפשר לבחור מחשב? ההיצע מטורף, יש המון נתונים, ואיך אפשר לדעת
עוד שניה זה מגיע
במשך השנים רבים שאלו אותנו - איך אפשר לבחור מחשב? ההיצע מטורף, יש המון נתונים, ואיך אפשר לדעת
לקוח אחד נכנס לחנות בגלל התוכן, השני בגלל העיצוב. ההחלטה האם לרכוש מוצר או שירות, מושפעת ממספר גורמים
נוכחות דיגיטלית של עסק היא כיום מטרה לכל דבר עבור עסקים מכל ענפי המשק. גם בעלי עסקים וותיקים
צפיפות מילות מפתח גבוה מאוד. קישורים חיצוניים רבים מאתרים לא רלוונטיים לתחום. היררכית מבנה אתר לא נכונה. כאשר
להסביר משהו שנראה לנו מובן מאליו, לפעמים קצת מסובך, התשובה הראשונה שעולה לראש היא "ככה", אבל ברור לנו
עוד אתם קוראים שורות אלו, מתחוללת לה מהפכה ברשת האינטרנט בכל הקשור לרישום שמות מתחם (דומיינים) : אם
כשהתחלנו לבנות אתרי אינטרנט, אי שם בשנת 2004, התפיסה היתה כי כל הגולשים באתרים נכנסים אליהם ממחשבים נייחים
בעלי עסקים מחפשים כל הזמן דרכים לשפר את העסק, ליעל תהליכים ולהוזיל עלויות. גם מסעדה היא עסק לכל