הדרך שלך להצלחה עסקית

מתחילה בבחירת צוות מנצח

קידום ופיתוח אתרי אינטרנט

זה המומחיות שלנו!

אין דבר כזה "בלתי אפשרי"

פיתוח אסטרטגיות שיווק באינטרנט

ניהול קמפיינים בגוגל וברשתות חברתיות

איחסון על שרתים מהירים

רפפורט 3 כפר סבא (הירוקה)
972-77-6040310+

3 דברים שאף עסק מצליח לא יוותר עליהם

כאשר אתם מקימים עסק, לעיתים רחוקות בלבד, יש בידיכם את ה"נוסחה" להצלחה. אתם מנסים וטועים, תוהים ותועים בנבכי אותו מארג עדין הקרוי תפעול העסק. יתכן, שאפילו אין לכם אסטרטגיה עסקית או חזון מוגדרים, ואתם פשוט זורמים עם הקיים בהתאם לצרכים, לנסיבות ולמציאות המשתנה. לפעמים, חברים, שאף הם בעלי עסק משלהם, יציעו לכם את המפתח העסקי שלהם להצלחה אותו קיבלו מיועצים או הגיעו אליו בכוחות עצמם, אבל, לרוב, בגלל הפרטניות והייחוד שלו, הוא לא יתאים לעסק שלכם. אם כן, מהו המשותף לכל העסקים המצליחים, יהיה תחום עיסוקם אשר יהיה?

חזון ואסטרטגיה עדכניים - כדי להגיע צריך לדעת לאן

על מנת להגיע ליעד כלשהו אשר בו לא ביקרנו בעבר, אנחנו זקוקים למפה או לאפליקציית GPS. בניית עסק מצליח דומה מאד לכך: אנחנו צריכים לדעת לאן אנחנו רוצים להגיע (הצלחה) ובאיזה דרך נעשה זאת (אסטרטגיה). החזון הארגוני, במרבית המקרים, נועד כדי לסמן את שולי המנעד של הנתיב והוא מהווה את הגורם המשלים לאסטרטגיה הארגונית, כאשר הוא תורם ביצירת המחויבות של עובדים לארגון, בהגברת המוטיבציה בתוך הארגון וכן הלאה. חזון, כמו האסטרטגיות השונות הקיימות בארגון (עסקית, שיווקית וכד'), עשוי להשתנות עם השנים ובהתאם לנסיבות, לכן, יש להקפיד לבדוק את הרלוונטיות שלו ושל האסטרטגיות מידי פעם, ולשנותם כדי להתאימם למציאות, במידת הצורך.

"כלי העבודה" לעובדים - פתרונות מחשוב לעסקים

נדיר למצוא כיום עסק או ארגון שאיננו ממוחשב, ברמה זו או אחרת. פעילותם של ארגונים מסוימים נשענת כולה על פתרונות מחשוב לעסקים, בעוד שבארגונים אחרים, המחשוב ומערכת המידע תופסים מקום נכבד, אבל הוא איננו מוגדר בארגון כ"קריטי", מאחר ושפעילות הליבה של הארגון עושה בהם שימוש מוגבל בלבד. וכאן, מתרחשת הטעות הגדולה של עסקים מהסוג השני - בשל אי הכרה בערכם (או הערכתם בצורה שגויה) של אמצעי המחשוב בארגון, הם אינם מטופלים כהלכה ובאופן שוטף, ולכן, סביר להניח, כי בעיות מסוגים שונים לא תאחרנה להגיע. על מנת לפשט עבורכם את הנושא, חשבו על זה כך - אם אתם מפעילים נגריה, לא הייתם מצפים מעובד שלכם להשתמש במסור כשהוא "קצת" שבור, נכון?

הגורם האנושי - הפנים שמאחורי ההצלחה

טיפוח העובדים והעצמתם, נחשבים לאחד מהיסודות של ארגון מצליח, מאחר והם יוצרים קשר הדדי של לויאליות בין העובד לארגון. אמנם, בתיאוריה, המהפכה התעשייתית והמהפכה הטכנולוגית, שהגיעה אחריה, דחקו את רגליהם של העובדים האנושיים והחליפו אותם במכונות וברובוטים, בעוד שבפועל, במציאות, קרה דבר הפוך לגמרי. המהפכות הרימו את רף הדרישות מכוח האדם המועסק בארגונים ובעסקים ששילבו אוטומציה בתהליכי העבודה שלהם ודרשו ממנו התמקצעות ותחומי ידע, להם לא נזקקו העובדים בעבר. לכן, כל עובד מקצועי ומוכשר כזה נחשב לנכס לארגון המעסיק אותו, גם אם מדובר בתפקידים זוטרים, לכאורה.

 

תגובות סגורות.