הדרך שלך להצלחה עסקית

מתחילה בבחירת צוות מנצח

קידום ופיתוח אתרי אינטרנט

זה המומחיות שלנו!

אין דבר כזה "בלתי אפשרי"

פיתוח אסטרטגיות שיווק באינטרנט

ניהול קמפיינים בגוגל וברשתות חברתיות

איחסון על שרתים מהירים

רפפורט 3 כפר סבא (הירוקה)
972-77-6040310+

שאלות מנחות לפני שניגשים לעצב אתר

לקוח אחד נכנס לחנות בגלל התוכן, השני בגלל העיצוב. ההחלטה האם לרכוש מוצר או שירות, מושפעת ממספר גורמים כמו שירות ומחיר, אך קודם כל ממידת ההתאמה של המוצר עבור הלקוח. כלומר – האם הם מצאו בחנות את מה שחיפשו. הסניף הוירטואלי שלך – אתר האינטרנט, צריך לשלב בין שני המרכיבים העיקריים האלו: תוכן ועיצוב.

יש שתי סיבות עיקריות בגללן נכנס לקוח לחנות:

1. מישהו (חבר או מודעת פרסום) עניין אותו במה שיש בתוך החנות.
2. הלקוח עבר על פני החנות, ראה משהו שעניין אותו בחלון הראווה והחליט להיכנס.

עיצוב הוא הדרך להציג את התוכן באמצעות גרפיקה, עימוד וממשק.
הזמן בו מחליט הגולש אם להישאר באתר האינטרנט או לעבור הלאה מוערך בעד 10 שניות, בשניות הבודדות האלו הוא יסקור את המסך אליו הגיע (לא בהכרח דף הבית) ויחליט על בסיס השילוב של העיצוב עם התוכן האם יש לו סיכוי למצוא באתר שלך את מה שחיפש, או לעבור לקישור הבא בתוצאות החיפוש.

לפני שאתם מתחילים בשלב העיצוב של האתר, להלן כמה שאלות שכדאי לשאול את עצמכם לפני ע"מ לתכנן נכונה את עיצוב האתר:

  • מהו תחום העיסוק שלך?
  • מיהו קהל היעד? (גילאים, מצב סוציואקונומי, תחומי עניין וכדומה)
  • מה אתה מוכר? (מוצר, שירות וכדומה)
  • מהן מטרות האתר? (מכירה ישירה, יצירת פנייה המובילה למכירה, הגדלת מעגל הלקוחות, שימור לקוחות, שירות לקוחות, מיתוג ותדמית וכדומה).
  • מהן מטרות המשנה?
  • ביחס לעסק הקיים, אילו יעדים אתה מייעד לאתר האינטרנט? (העברת פעילות העסק לאתר, הגדלת פעילות העסק באמצעות האתר, פנייה לשווקים חדשים שאינך יכול להגיע אליהם שלא באמצעות האינטרנט וכדומה).
  • איך העסק פועל כיום? (איך הוא מפורסם ומשווק, כיצד מתבצע תהליך המכירה, מהו מקור תנועת הקונים וכדומה).
  • מהם הנושאים הצריכים לקבל דגש מיוחד באתר ולהיות מובלטים יותר מהאחרים? (מוצר יחודי, מבצעים, אירועים, חידושים וכדומה).
  • מי הם המתחרים שלך? (שמות חברות וכתובת אתריהן אם יש, מהם תחומי החפיפה)
    מה היתרונות שלך על פני המתחרים?
  • מהי תדירות השינויים והחידושים בעסק? (מוצרים או שירותים חדשים, תחומי עיסוק חדשים, קהלי יעד חדשים וכדומה).
  • כמה שעות ביום, שבוע, חודש, רבעון או שנה יוקצו לעדכון האתר?
  • מהו יחס ההשקעה שיוקצה לאתר יחסית להשקעה בעסק הקיים?
  • מי יבצע את העדכון בפועל? (תפקיד וניסיון רלוונטי)
  • אתרים שראית ואמרת "כזה אני רוצה" (מבחינת העיצוב, המבנה או התוכן)

רצוי לקבל ייעוץ משפטי לפני הקמת אתר או להיכנס לפורום עורכי דין ולהתעניין בנושא של הפרת זכויות יוצרים באינטנרט
מומלץ לענות על כמה שיותר שאלות ובפירוט ככל שניתן.
תשובות מפורטות ומדוייקות יסייעו לעצב אתר שיוכל לשלב באופן הנכון ביותר את הצרכים שלך ולהציג את ההיצע שלך כך ש"יתפוס" מיד את תשומת ליבו של המבקש.

נשמח לייעץ ולעזור בכל שלב בו אתם נמצאים - צרו קשר

תגובות סגורות.